Lubelska impreza promująca tzw. nowy cyrk zwyciężyła w pierwszej Międzynarodowym Festiwalu Marketingu Miejsc. Nagrodę z rąk Grzegorza Schetyny odebrała w Warszawie Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, z-ca prezydenta Lublina.
Ideą konkursu jest wyróżnienie projektów, które nie tylko promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów - samorząd, lokalny biznes czy uczelnię. Jury podejmując decyzje wzięło pod uwagę takie kryteria, jak partnerstwo przy realizacji projektu, wpływ projektu na rozwój regionu, kreatywność i innowacyjność, sposoby realizacji celu, czy w końcu dobór efektywnych narzędzi i kanałów komunikacji - Cieszymy się z tego zaszczytu, bo to dowód uznania profesjonalistów w zakresie marketingu miejsc nie tylko dla formuły i sposobu realizacji tego wyjątkowego wydarzenia, ale również dla naszego podejścia do wdrażania marki Lublin. Miasto Inspiracji - powiedziała Katarzyna Mieczkowska-Czerniak. Tegoroczna edycja Carnavalu Sztuk-mistrzów odbędzie się w dniach 8-11 sierpnia.