EN

11.09.1996 Wersja do druku

Księżniczka techno

Po sukcesie młodzieżowej maka­breski "Młoda śmierć" reżyser Anna {#os#4013}Augustynowicz{/#} poszła za cio­sem: pokazała Gombrowicza w mło­dzieżowym rytmie techno. Aktorzy Współczesnego zagrali spektakl z przyjemnością, która udzieliła się także widowni. Widać, dyrektor-reżyser Anna Augu­stynowicz bardzo serio traktuje przy­miotnik "współczesny" w nazwie swe­go teatru, bo każdy kolejny spektakl wy­posaża obficie w znaki naszych czasów. To dość wyraźny rys charakteru sce­nicznego pisma Augustynowicz. Jej re­alizacje nie przenoszą widza w jakieś baśniowe krainy ułudy, ale w miejsca konkretne, znane nam jeśli nie z co­dziennych doświadczeń, to na pewno z gazet, radia i z telewizji, Czyli z ob­szaru tzw. kultury masowej. Tym razem Anna Augustynowicz, po­służyła się tekstem Gombrowicza, aby przenieść swoich widzów na współczes­ne techno-party. "Iwona, księżniczka Burgunda", od­kąd powstała (w 1935 roku), była tra­gikomedią

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Księżniczka techno

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Na Pomorzu Nr 212

Autor:

Witold Bachorz

Data:

11.09.1996

Realizacje repertuarowe