06.03.2008 Wersja do druku

Kraków. Wspólna marka sześciu festiwali

Dziewięć przedsięwzięć kulturalnych organizowanych w Krakowie będzie promowane pod wspólną nazwą "6 zmysłów". Łączny budżet zaplanowanych w najbliższych dwóch latach imprez to 25 mln zł.

Połączenie wydarzeń pod jedną marką ma ułatwić ich promocję i zdobycie sponsorów. Każda z imprez będzie miała własny budżet i sposób finansowania. W ramach projektu "6 zmysłów" organizowane będą znane już publiczności: Festiwal Misteria Paschalia, Krakowskie Noce (Muzeów, Jazzu itp.), Festiwal Sacrum Profanum, Festiwal Muzyki Polskiej, Festiwal Dedykacje oraz cztery nowe przedsięwzięcia: festiwal Art Boom, Cracow Screen Festiwal, Off Camera oraz Boska Komedia. - "6 zmysłów" połączy najważniejsze wydarzenia kulturalne w Krakowie. Ten projekt nie ma odpowiednika w Polsce. Szeroka promocja jest szansą na poszukiwanie sponsora strategicznego, bo wartość świadczeń, które możemy zaoferować nie ma sobie równych - powiedział pełnomocnik prezydenta miasta ds. kultury i promocji Filip Berkowicz. Dodał, że od 2009 operatorem projektu miałoby zostać Krakowskie Biuro Festiwalowe. Gwiazdą odbywającego się w czasie Wielkiego Tygodn

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał nadesłany

PAP

Data:

06.03.2008