Nieprawidłowości w Teatrze Łaźnia Nowa. W 2015 roku miasto przeprowadziło kontrolę działalności placówki. Wynikało z niej, że pojawiają się nieścisłości w zarządzaniu majątkiem czy braki w prowadzeniu dokumentacji niektórych kosztów w ramach podróży służbowych. Dyrektor teatru Bartosz Szydłowski informuje, że zobowiązał odpowiednich pracowników do wprowadzenia pokontrolnych zaleceń.
W 2015 roku Referat Kontroli Finansowej Biura Kontroli Wewnętrznej UMK przeprowadził w nowohuckim Teatrze Łaźnia Nowa kontrolę. Przedmiotem badania była finansowa gospodarka i ocena wiarygodności sprawozdań za 2014 rok. Wynikało z niej, że jednostka jest m.in. nieprzystosowana do działalności pod względem regulacji wewnętrznych, sprawozdania są nieterminowo sporządzane, a majątek nieprawidłowo gospodarowany. Do tego doszło również nieprzestrzeganie norm czasu pracy, nieprawidłowy sposób prowadzenia akt osobowych pracowników czy inwestowanie dotacji z budżetu miasta w formie lokaty "overnight". Podczas kontroli pojawiły się również zastrzeżenia co do braku dokumentacji niektórych podróży służbowych - chodzi o rachunki i faktury dotyczące hotelu czy biletów lotniczych. Raport wskazywał również na brak zgodności pomiędzy zapisami w polityce rachunkowości instytucji a stosowaną w rzeczywistości ewidencją na kontach księgowych. Jak pr