"Karaoke Sakralne. Mozart Requiem" w reż. Cezarego Tomaszewskiego z udziałem śpiewaków Capelli Cracoviensis znalazło się wśród najlepszych spektakli polskich teatrów minionego sezonu.
Przedstawienie zostało również nominowane do festiwalowego konkursu Inferno, w którym co roku prezentowane są najbardziej dyskutowane spektakle ostatnich miesięcy. Zapraszamy 12 grudnia (piątek) o godz. 22:00 do Filharmonii Krakowskiej. *** Czy Mozart jest oryginalny? Czy Requiem Mozarta jest oryginalne? Czym różni się kopia od oryginału? Kto ma prawo kopiować, komu wolno naśladować, kto może podszywać się pod oryginał, a komu jest to zabronione? Czy istnieje przestrzeń, w której każdy może stać się kimś, kim nigdy nie mógł się stać? Karaoke to obietnica złożona tym, którzy chcieliby być kimś innym. Amatorom, którzy chcieliby być Kate Bush, Elvisem Presleyem i Whitney Houston, statystom, którzy chcieliby grać główne role, chórzystom, którzy marzą o partiach solowych. Karaoke wywyższa kopię i deprecjonuje oryginał, daje głos tym, którzy głosu nie mieli, podmienia taśmy, wywraca hierarchie i burzy porządki. Władza leży ręk