Na czworakach Tadeusza Różewicza i Jerzego Jarockiego w Teatrze Dramatycznym* jest w porównaniu z innymi premierami, jakie można oglądać w stolicy, przedstawieniem wybitnym. Jest przedstawieniem wybitnym także gdy rozważać poszczególne jego elementy. Wyobraźnię inscenizatorską Jerzego Jarockiego. Świetne wyczucie intencji reżyserskich i talent Kazimierza Wiśniaka. Muzykę Stanisława Radwana. Grę Zbigniewa Zapasiewicza i Ryszardy Hanin, zdolności wokalne Józefa Nowaka, akrobatyczną zręczność Tadeusza Bartosika i Andrzeja Szczepkowskiego. Oraz - w pierwszym rzędzie - zalety teatralne dramatu Tadeusza Różewicza **, które warunkują wszakże sukcesy pozostałych artystów. Ale gdy spektakl ten oceniać jako całość i to całość, której wartości nie powinno się mierzyć cudzą słabością, wybitność nie wydaje się już tak niewątpliwa. Lub inaczej: właśnie owa wybitność (bo nie jest to widowisko przeciętne pod żadnym względem
Źródło:
Materiał nadesłany
Dialog nr 7