Teatr drukuje część pracy dyplomowej "Szafa eleganckiej pani" Jerzego Grzegorzewskiego przedstawionej w PWSSP w Łodzi.
Moją pracę należy traktować jako próbę zaprezentowania określonego sposobu rozumienia tego, czym jest moda, jaką rolę jej przypisuję oraz jaką działalność przeznaczam w tej dziedzinie sobie. Otóż mnie nie interesuje postawa manifestująca potrzebę uczynienia ubioru czymś artystycznym, realizująca w odzieży teorie plastyczne przenoszone z innych dyscyplin, ta cała "naukowość", mająca usprawiedliwić kaprysy, gdy wystarczy im się poddać. Projektowanie ubioru to czynność czarownika, to uczestniczenie w zabawach tajemnych i groźnych, w których walczy się o uzyskanie szansy w starciu z demonami. Jest to próba uprzedzenia ataku, jaki świat szykuje przeciw swym ofiarom, przez działanie zaskakujące i najczęściej nie dające się wytłumaczyć. Ubiór ma zadanie czysto ochronne. Jego jakość można oceniać jedynie skutecznością oddziaływania na psychikę, przeobrażeniami, jakie w niej wywołuje, w żadnym razie ładnością w sensie potocznym. Proje