EN

4.01.2011 Wersja do druku

Katowice. Najbardziej medialny kandydat w kraju

Katowice zajęły pierwsze miejsce w rankingu najbardziej medialnych kandydatów do miana Europejskiej Stolicy Kultury 2016 w drugiej edycji raportu wizerunkowego Coolturalne Miasta.

Stolica naszego województwa pokonała Warszawę, Wrocław, Gdańsk i Lublin. - Trudno ten fakt komentować, ponieważ nie podejmowaliśmy działań wyłącznie medialnych, jak inne miasta kandydujące do miana Europejskiej Stolicy Kultury 2016 - tak na gorąco komentuje wyniki Marek Zieliński, dyrektor biura ESK Katowice. - Nie robiliśmy ogólnopolskich akcji billboardowych, radiowych czy telewizyjnych, mimo to miło słyszeć o takim wyróżnieniu. Katowice prowadzą w rankingu pod względem liczby publikacji w ogólnopolskiej prasie (397) i w ich wydźwięku. O 20 materiałów wyprzedziły Warszawę (377), zaś o blisko 30 Lublin (369). Najwięcej o ESK pisze się w prasie regionalnej i tu prym wiedzie "Dziennik Zachodni", w którym dotychczas ukazało się 68 artykułów na ten temat. - Na pewno pomógł nam wysoki poziom projektów i programów. Ta medialność jest zasługą tych, którzy brali udział w wielu wydarzeniach kulturalnych. Gdyby one nie zasługiwały na

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Katowice najbardziej medialne w kraju

Źródło:

Materiał nadesłany

Polska Dziennik Zachodni nr 2 online

Autor:

PSZ

Data:

04.01.2011

Wątki tematyczne