1,5 mln zł będzie kosztowała najnowsza kampania reklamowa Katowic. Filmik promujący "Katowice. Miasto Wielkich Wydarzeń" jako Inwazję kultury od 7 listopada będzie można zobaczyć w TVN24 i TVP Kultura.
Już dzisiaj zobaczcie go w serwisie dziennikzachodni.pl. Zobaczcie też plakaty, które zawisną w sześciu miastach. Na tym nie koniec. Grupy Eskadra, która wygrała przetarg na kampanię, wykupiła miejsce reklamowe w sześciu dużych miastach Polski oraz zarezerwowała reklamy w serwisach internetowych. Reklamy będą się różniły w zależności od miasta, w którym staną, ale wspólnym elementem będzie najważniejszy katowicki symbol - Spodek, który dokonuje inwazji na wybrane miasto: Gdańsk, Kraków, Lublin, Poznań, Warszawę lub Wrocław. - Katowice mają coś czego zazdroszczą inne miasta - Spodek - charakterystyczną, czytelną ikonę. Wiedzieliśmy, że trzeba go w kampanii wykorzystać - tłumaczył Mateusz Zmyślony dyrektor kreatywny Grupy Eskadra. Czy udaną kampanię promocyjną można przeprowadzić taniej? Trudno powiedzieć, bo i mierzenie efektów takiej kampanii jest niezwykle trudnym i ryzykownym zadaniem. Przekonały się o tym samorządy inn