Gdzie warszawiak ma szukać kultury? Na Śląsku! Dziś w stołecznym metrze rusza kampania promująca starania stolicy aglomeracji o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
Przez najbliższe dwa tygodnie 15-sekundowy film promocyjny będzie wyświetlany na 23 ekranach, w sumie obejrzy go nawet 400 tys. osób. Na reklamę katowickie biuro ESK nie wyda ani grosza, to#8230; prezent z Rudy Śląskiej, jedynego miasta z regionu, które jak dotąd zaangażowało się w walkę Katowic. Ruda Śl. kampanię wygrała w tegorocznej edycji Złote Formaty 2010 - konkursie na najlepiej promujące się miasta i regiony - i nagrodę bezpłatnie odstąpiła Katowicom. - Zdobycie tytułu dla Katowic to wspólny interes wszystkich śląskich miast - mówi Andrzej Stania, prezydent Rudy Śląskiej. Spot reklamowy będzie pokazywany w warszawskim metrze do 1 września. Animacja w języku polskim i angielskim przedstawia kandydaturę Katowic i odsyła do strony internetowej projektu. Pasażerowie metra zobaczą też zdjęcia miasta, odbywających się tu imprez, m.in. z Off Festivalu oraz wizualizacje tego, jak Katowice będą wyglądały po przebudowie. Promocja si