"Jeszcze będzie przepięknie" w reż. Przemysława Wojcieszka w Teatrze Polonia w Warszawie. Piszą Filip Konopczyński i Anna Rzeźnik w portalu ksiazeizebrak.pl.
Dla kogoś, komu mieszkanie w stolicy kupują rodzice, niemożność spłacania ogromnych kredytów i ryzyko bezdomności może wydawać się zbyt abstrakcyjne. Kogoś, kto jada na śniadanie sushi, widok płaczącego pracownika McDonald'sa może jedynie śmieszyć. Modnym ostatnio w polskim biznesie zjawiskiem jest CSR (corporate social responsibility), działania pro-społeczne firmy, mające na celu osiągnięcie bliżej niesprecyzowanych korzyści wizerunkowych. Tak oto Metro Warszawskie sp. z o.o. wspiera Reprezentację Polski w Rugby na wózkach inwalidzkich, a Bank BPH wysyła swoich pracowników na wolontariat przy zbiórkach żywności czy pracach remontowych. Społecznie odpowiedzialna postanowiła być też marka PGNiG S.A. (Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo) oraz towarzystwo ubezpieczeń AXA. Kreatywnie i odważnie postawili, wydawać by się mogło, na sztukę, sponsorując tegoroczne premiery w Teatrze Polonia, sygnowanym znakiem jakości Krystyny Jandy. Na j