Grzegorz Jarzyna nie ma ochoty komentować swojego udziału w tworzeniu reklamy Danao. Podkreśla, że jego udział w przedsięwzięciu to jego prywatna sprawa, a nie "żadna twórczość".
Od niedawna na telewizyjnych ekranach możemy oglądać reklamę soku z mlekiem Danao, wyprodukowanego przez firmę Danone. - Celem tej kampanii - stwierdza Magda Potocka, rzecznik prasowy Danone -jest nakłonienie do spróbowania Danao. Niektóre osoby skarżą się, że sam sok drapie je w gardło, a ten napój jest aksamitny. W kampanii Danao nie byłoby więc nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że po raz pierwszy w Polsce, a może i na świecie, reżyserię filmowego spotu powierzono reżyserowi teatralnemu. Jest nim twórca potęgi teatru Rozmaitości w Warszawie Grzegorz Jarzyna. - Zdecydowaliśmy się na taki krok- mówi Paweł Niziński, dyrektor kreatywny agencji Upstairs Young&Rubicam - ponieważ reklama Danao jest także dość nietypowa. Nie opowiada, jak to się dzieje zazwyczaj, żadnej historii, ale tworzy ją 30-sekundowy monolog aktora. Poszukiwaliśmy więc wybitnego fachowca, który potrafi pracować z aktorami. Aranżacja spotu jest także dość teatralna, męż