O pierwszym dniu Hajdparku. III Praskiego Przeglądu Teatralnego pisze Jan Czapliński z Nowej Siły Krytycznej.
Wytwórnia rozpoczyna kolejną edycję Hajdparku, który zapowiada się w tym roku na imprezę ciekawą i różnorodną, mieszającą głęboki off z mainstreamem, teatr z muzyką, fotografię z malarstwem. Zaczęło się właśnie od głębokiego offu - zagrana w kawiarnianym foyer Wytwórni "Novalitka" Teatru Masarnia to spektakl stworzony z myślą o miejscach nieteatralnych, małych klubach i ciasnych knajpach, gdzie aktorzy Masarni szukają bezpośredniego kontaktu i maksymalnego zbliżenia z widzem, próbując wykorzystać potencjał tkwiący w zniesieniu barier między sceną i widownią. Dotychczasowe produkcje Masarni to bez wyjątku spektakle "knajpiane" - tegoroczne "I że cię nie opuszczę aż do śmierci" i "Spotkajmy się" można było oglądać w klubach "Zaklęte Rewiry" i "Regenaracja", a "Novalitka" - pierwszy spektakl pracującej z Piotrem Ziniewiczem grupy absolwentów łódzkiej filmówki - swoją premierę miała w praskim "Saturatorze". Ubogi i kameralny spekta