EN

12.11.2007 Wersja do druku

Gwiazdy muszą zniknąć z reklam leków

Gwiazdy znikają z reklam. I to nie tylko z telewizji. Także z radia, w którym nie może pojawić się głos kojarzony z popularną osobą. Tak wynika z nowelizacji prawa farmaceutycznego, które dostosowano do przepisów unijnych.

Świat show-biznesu nie jest tym faktem uszczęśliwiony. - Przecież aktorzy nie robią nic innego, jak tylko wykonują zawód, uczciwie zarabiają na życie. Przecież ich zajęciem jest grać w teatrze, w filmie, w reklamie - tłumaczy Staszek Dziedzic (44 l.), właściciel domu produkcyjnego "Produkcja". Barbara Bursztynowicz (53 l.), aktorka "Klanu", która reklamowała lek przeciwbólowy: - Nie uważam, żebym robiła coś złego. Raczej coś dobrego. Może dzięki mnie ktoś o tym leku usłyszał i może mu pomogłam? O ustawie nie będę dyskutować, po prostu przyjmę ją za fakt. Reklamy leków jednak nie znikną. - Po prostu będziemy zatrudniać naturszczyków - dodaje Dziedzic. A aktorzy stracą na tym ogromne pieniądze. - Nie powiem ile - mówi znana aktorka. Nie chce jednak podać nazwiska. - Decydując się na udział w reklamie, ryzykowałam rolą w serialu - dodaje. - Producentowi nie podobało się, że wzięłam w niej udział. Ale gra była warta �

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Wielka kasa przejdzie im koło nosa

Źródło:

Materiał nadesłany

Super Express online

Autor:

ih

Data:

12.11.2007

Wątki tematyczne