Stanisław Moniuszko - Widma, sceny liryczne z poematu Adama Mickiewicza "Dziady" - opracowanie tekstu, inscenizacja i reżyseria Ryszard Peryt, scenografia Andrzej Sadowski, kierownictwo muzyczne Stanisław Królikowski, choreografia Kazimierz Wrzosek - Teatr Muzyczny w Gdyni - występy na scenie Teatru Dramatycznego na zaproszenie Teatru Rzeczypospolitej.
Andrzej Korzyński - Drugie wejście smoka czyli Franek Kimono story, autprzy tekstów Andrzej Korzyński, Paweł Binke, Stefan Friedman, reżyseria Jerzy Gruza, scenografia Marek Lewandowski, choreografia Bogdan Jędrzejak, Wojciech Misiuro, Danuta Dunin-Wąsowicz. Teatr Muzyczny z Gdyni - występy gościnne w Sali Kongresowej na zaproszenie Stołecznej Estrady.
DWA wieczory - dwa światy. I jeden szyld. Szyld teatru muzycznego. Ten szyld, kojarzy się w Polsce przede wszystkim z podstarzałą - choć wiecznie w pretensjach - operetką, z podławą kondycją artystyczną, słowem z lamusem i płycizną. Ale nie w Gdyni. Ta scena była i jest fenomenem w swojej rodzinie teatralnej. Tam niezapomniana Danuta Baduszkowa prowadziła przez wiele lat wielkie dzieło reformy naszego teatru muzycznego, prostując dawne drugi i wytyczając nowe. Tam Andrzej Cybulski próbował skutecznie sprostać wymogom współczesności, tam wreszcie Jerzy Gruza odnosi sukces za sukcesem. Ich smak dane nam było poznać w Warszawie w ubiegłym tygodniu. Zabawne - co trzeba zauważyć - że dwa szlagiery z gdyńskiego afisza zasłużyły na łaskę dwóch zupełnie różnych impresariów, że Teatr Rzeczypospolitej zaprosił godne tego zaproszenia "Widma", zaś Estradzie przeznaczono rzecz lżejszą i mniej poważaną. Dwa światy, dwa zaproszenia. Zabawne, bo o suk