Po X Festiwalu Misteria Paschalia w Krakowie pisze Anna Woźniakowska w Dzienniku Polskim.
Wbrew zimowej aurze emocje na koncertach jubileuszowego, dziesiątego festiwalu Misteria Paschalia sięgały zenitu. Już poniedziałkowa inauguracja, w ramach której Giovanni Antonini wraz z solistami i zespołem Il Giardino Armonico przedstawił ekspresyjną interpretację młodzieńczego oratorium Georga Friedricha Haendla Triumf Czasu i Prawdy wprawiła publiczność wypełniającą filharmoniczną salę w stan ekscytacji. Wprawdzie pierwsze frazy początkowej Sonaty nie brzmiały idealnie, ale był to - jak się okazało - jedynie moment słabości. Perfekcja i muzykalność to cechy przynależne wszystkim bez wyjątku instrumentalistom Il Giardino Armonico. Wyborni byli soliści: Roberta Invernizzi jako Piękno, Julia Lezhneva jako Rozkosz, Sara Mingardo w roli Prawdy i Krystian Adam Krzeszowiak jako Czas. Młody Haendel każdej z postaci kazał się wypowiadać nie tylko w recytatywach, ale i w kunsztownych ariach. Okazji do podziwu więc nie brakowało, tym bardziej, że opr�