EN

3.03.2006 Wersja do druku

Gliwice. Kampania promocyjna Muzycznego

"CO WY WIECIE O MUSICALU?" - takie plakaty pojawią się w najbliższym czasie w głównych miastach Górnego Śląska. Gliwicki Teatr Muzyczny rozpoczyna kampanię promocyjną, której celem ma być przekonanie mieszkańców regionu o tym, że i w Gliwicach można zobaczyć nowoczesne, atrakcyjne przedstawienia musicalowe.

1996 r. - "Zorba"; 2000 r. - "Chicago" 2001 r. - "Oklahoma!"; 2002 r. - "Footloose - wrzuć luz!"; 2003 r. - "Hello, Dolly!"; 2004 r. - "Grają naszą piosenkę"; 2005 r. - "42nd Street - 42 ulica". 7 musicali w ciągu 10 lat, z tego "Chicago", "Oklahoma!", "Grają naszą piosenkę" i "42nd Street" to polskie prapremiery, a "Footloose" - to prapremiera europejska, pierwsza w historii polskiego teatru! Stereotyp, że w Gliwicach można zobaczyć wyłącznie operetki wydaje się mocno przesadzony. Liczby mówią jednoznacznie - to Gliwicki Teatr Muzyczny jest aktualnie najprężniej działającym teatrem musicalowym na Śląsku i jednym z najbardziej dynamicznych w Polsce. Liczbą musicali w aktualnym repertuarze może się z nim równać tylko Teatr Roma w Warszawie, największy polski teatr musicalowy. Musicale stanowią obecnie około 50% comiesięcznego repertuaru GTM. Ostatnia musicalowa premiera - "42nd Street" Harry'ego Warrena w reż. Marii Sartovej - spotkała się z entu

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Informacja własna

Data:

03.03.2006

Realizacje repertuarowe