"Aż po sufit!" to tytuł najnowszej produkcji stacji TVN. Serial, którego tłem będzie Gdynia, zadebiutuje na antenie jesienią tego roku. Na ekranie, oprócz gwiazdorskiej obsady na czele z Edytą Olszówką i Cezarym Pazurą, widzowie zobaczą m.in. ulicę Świętojańską, Skwer Kościuszki, Promenadę Królowej Marysieńki i plażę Babie Doły.
Jednak nic za darmo. Promocja Gdyni na antenie ogólnopolskiej stacji pochłonie z miejskiego budżetu 250 tys. złotych. Czy warto? Urzędnicy gdyńskiego ratusza przekonują, że tak. - Nie zdziwiła nas oferta TVN, zapraszająca do współpracy przy realizacji nowego rodzinnego serialu ze świetną obsadą. Gdynia ma wiele do zaoferowania, jeśli chodzi o niebanalne plenery i klimat nowoczesnego miasta. Zaproponowane przez nas lokalizacje będą się konsekwentnie pojawiały w całym serialu. To dobra inwestycja w promocję miasta, której koszt to 250 tys. zł. Mamy nadzieję, że serial tworzony przez doświadczoną w podobnych produkcjach ekipę, zdobędzie sympatię i uznanie publiczności oraz zaowocuje znakomitą promocją Gdyni. Liczymy na to, że tak jak to się dzieje w przypadku Torunia, nasze miasto odniesie wymierne ekonomiczne korzyści, będzie jeszcze chętniej i liczniej odwiedzane, a mieszkańcy, zachęceni serialowymi ujęciami, będą odkrywać je na nowo - t�