30 października odbędzie się premiera wyczekiwanego spektaklu "Kumernis, czyli o tym, jak świętej panience broda rosła" w Teatrze Muzycznym. W Trójmieście pojawiły się reklamy promujące sztukę, lecz te z Gdańska i Gdyni zdecydowanie różnią się od siebie.
Jak się okazało, Urząd Miasta Gdyni nie zgodził się, aby na flagach pojawili się roznegliżowani aktorzy. Jeden spektakl, dwie kampanie reklamowe. W Gdyni Teatr Muzyczny promuje swoją najnowszą sztukę za pomocą nośników należących do Urzędu Miasta, zamontowanych na latarniach przy ul. Świętojańskiej. Widzimy na nich ubranych, występujących w "Kumernis" aktorów. Natomiast w Gdańsku, m.in. na prywatnym budynku w centrum Wrzeszcza, pojawił się niedawno ogromny billboard z zupełnie nagimi bohaterami tego samego spektaklu. Skąd ta rozbieżność? - Chciałabym zwrócić uwagę na różnicę między powierzchnią reklamową, którą Miasto Gdynia za darmo udostępnia zainteresowanym podmiotom, a prywatnymi budynkami mieszkalnymi, na których pojawił się plakat "Kumernis". Udostępniamy nośniki reklamowe, ale każdy projekt, który się na nich pojawi, musimy zaakceptować. W przypadku spektaklu uznaliśmy, że flagi z nagimi aktorami mogłyby wywołać ne