EN

18.08.2009 Wersja do druku

Gdańsk. Outdoorowa kampania ESK 2016

Pod hasłem "Wolność kultury, kultura wolności" przebiega outdoorowa kampania promująca Gdańsk jako Europejską Stolicę Kultury 2016. W akcji wykorzystywane są layouty przygotowane przez artystów związanych z tym miastem.

Outdoorowa kampania promocyjna Gdańska opiera się na 6 layoutach przygotowanych przez artystów związanych z tym miastem, m.in. malarkę Iwonę Zając i twórcę komiksów Marka Lachowicza. Wszystkie kreacje w różny sposób przedstawiają hasło "Wolność kultury, kultura wolności", które Gdańsk wykorzystuje w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Jednocześnie ten slogan wyraża wartości takie jak wolność, solidarność, dialog i społeczeństwo obywatelskie uosabiane przez to miasto. Akcja przez cały sierpień jest prowadzona w Gdańsku i Warszawie na 100 nośnikach formatu 6x3 m udostępnionych przez firmę Cityboard Media. Na zdjęciu: projekt Rafała Roskowińskiego

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał nadesłany

Wirtualne Media.pl

Data:

18.08.2009

Wątki tematyczne