VII Festiwal Misteria Paschalia w Krakowie. Pisze Anna Woźniakowska w Dzienniku Polskim.
Wprawdzie festiwal Misteria Paschalia zakończył się w Poniedziałek Wielkanocny, ale powrócę do jego finału, bo nie sposób pominąć fajerwerków wokalnych i instrumentalnych, jakie podziwialiśmy dzięki sztuce Viviki Genaux - mezzosopran oraz instrumentalistów Europa Galante pod dyrekcją Fabia Biondiego. Najlepszy bez wątpienia zespół wśród występujących na tegorocznym festiwalu (a może nawet najlepszy w znacznie szerszym zakresie?) grał koncerty i uwertury Antonia Vivaldiego oraz towarzyszył śpiewaczce w ariach z jego oper. Interpretacje włoskich muzyków zawsze skrzą się barwami, porywają temperamentem, pięknym, zróżnicowanym dźwiękiem, lekkością i urokiem. Tak też było i tym razem. Spoistość brzmienia zespołu, współpraca instrumentalistów, zaiste godne są podziwu. Ale w poniedziałek najbardziej podziwialiśmy nieprawdopodobną wręcz technikę wokalną Viviki Genaux. Bogata paleta ozdobników, w jakie wyposażyła arie Vivaldiego, znaczn