"Don Juan" Christopha Willibalda Glucka, Jana Sebastiana Bacha, Alessandro Marcellego i Alfreda Schnittke w choreogr. Roberta Bondary w Teatrze Wielkim w Poznaniu. Pisze Sławomir Pietras w Tygodniku Angora.
Mit o Don Juanie doczekał się wielu multiplikacji niemal w każdej dziedzinie sztuki. W literaturze, poezji, dramacie, malarstwie, rzeźbie, symfonice, operze, balecie... Na inauguracji działalności Polskiego Teatru Tańca (1973) Conrad Drzewiecki stworzył "Epitafium dla Don Juana" z kolażem muzycznym Eugeniusza Rudnika, scenografią Władysława Wigury, wspaniałymi kreacjami Przemysława Śliwy, Emila Wesołowskiego, a później Krzysztofa Pastora (Don Juan), Jacka Soleckiego i Zbigniewa Krzeszowiaka (Sganarel), Romy Juszkat, Lubomiry Wojtkowiak i Anny Staszak (Uwiedzione), Krzysztofa Brygidera (Muerte) i Juliusza Standy (Komandor). Objechaliśmy z tym spektaklem kawał świata, wszędzie się bardzo podobał i przyniósł dużo dobrego zarówno Conradowi, jak i świetnemu wówczas jego zespołowi. Podobnie uczynił Robert Bondara, obejmując przed rokiem kierownictwo baletu Teatru Wielkiego w Poznaniu. Swoją wersję opowieści o Don Juanie oparł na komedii Moliera i najpię