- Czy ktoś już kiedyś widział kogoś ubranego w plakat? - pytają w teatrze. W niezwykły sposób reklamuje on swój nowy spektakl "Pierwszy raz", którego premiera odbędzie się 22 listopada o godz. 19.
Koszulek-plakatów nie braknie. Teatralne biuro promocji (na zdjęciu jego pracownica Agata Rospondek) zapewnia, że w razie czego dodrukuje następną partię Program do spektaklu ma postać małej książeczki z dziurkami w górnej części obok linii złożenia. - I w takiej postaci załączony będzie jako metka do T-shirtów, które będzie można kupić przy okazji oglądania "Pierwszego razu" - tłumaczy Robert Dorosławski, dyrektor częstochowskiego Teatru im. Adama Mickiewicza. Koszulki są białe, a zdobią je serduszka i... wizerunek plemnika. - Plemnik został przedrukowany z podręcznika do klasy VI - precyzuje dyrektor. - Mamy je w różnych rozmiarach, więc wszyscy powinni być usatysfakcjonowani - zapewnia Joanna Karkoszka-Toborek, szefowa promocji teatru. - Do tej pory przygotowaliśmy 100 sztuk, oczywiście z możliwością dodruku. Myślę, że nowa partia będzie potrzebna już wkrótce, bo koszulki są bardzo oryginalne: to ruchome plakaty. A kosztuj