EN

15.11.2007 Wersja do druku

Co dalej z TR Warszawa?

Czy TR Warszawa znaczy dla młodych ludzi tyle samo, co krakowski Stary Teatr z czasów Konrada Swinarskiego dla starszego pokolenia? Czy jest tak rewolucyjny jak dzieła Grotowskiego? Czy TR Warszawa zmienił nasze myślenie o współczesnym teatrze? Dzisiaj w "Dzienniku" głosy twórców kultury: Agnieszki Glińskiej, Jana Englerta, Janusza Majcherka i Jacka Poniedziałka.

Artykułem Sławomira Sierakowskiego rozpoczęliśmy w "Dzienniku" dyskusję o TR Warszawa, teatrze kultowym i pokoleniowym, w którym w minioną niedzielę odbyła się premiera "Szewców u bram" w reżyserii Jana Klaty. Czy TR Warszawa znaczy dla młodych ludzi tyle samo, co krakowski Stary Teatr z czasów Konrada Swinarskiego dla starszego pokolenia? Czy jest tak rewolucyjny jak dzieła Grotowskiego? Czy TR Warszawa zmienił nasze myślenie o współczesnym teatrze? Dzisiaj w "Dzienniku" głosy twórców kultury: Agnieszki Glińskiej, Jana Englerta, Janusza Majcherka i Jacka Poniedziałka. Wkrótce opublikujemy wywiad z Grzegorzem Jarzyną, obecnym dyrektorem TR Warszawa, a także polemikę Kingi Dunin. To teatr gotowy na eksperymenty AGNIESZKA GLIŃSKA, reżyser, wykładowca Akademii Teatralnej: - Nie widzę powodu, żeby jakoś sztucznie rozdmuchiwać tę sytuację i zmiany, które mają obecnie miejsce w warszawskim Teatrze Rozmaitości. Nie ma też powodu, żeby dodatkowo j�

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Co dalej z TR Warszawa?

Źródło:

Materiał nadesłany

Dziennik nr 267

Data:

15.11.2007

Wątki tematyczne