Plakat promujący spektakl "Joanna d'Arc. Proces w Rouen" Teatru Polskiego w Bydgoszczy przygotowany przez Joannę Górską i Jerzego Skakuna, reprezentujących studio Homework otrzymał Nagrodę Fundowaną Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu 22. Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach.
Plakat w Polsce, znany z wielkiego wyrafinowania formalnego swój rozkwit zawdzięczał między innymi specyfice panującego systemu, w którym przez kilkanaście lat ten gatunek, z natury użytkowy, mógł funkcjonować jako enklawa sztuki czystej. Jak miało się później okazać, temu rodzajowi plakatu trudniej rozwijać się w świecie podporządkowanym prawom rynku. Czy wraz z rozwojem mass mediów plakat jako dziedzina sztuki traci znaczenie? Biennale Plakatu Polskiego staje się więc przyczynkiem do refleksji nad kształtem reklamy. Eksponowane w zaciszu galerii plakaty swoją lapidarnością i ładem środków wizualnych podkreślają problem chaotycznej przestrzeni miasta przytłoczonej mnogością niedbałych komunikatów wizualnych - piszą na oficjalnej stronie organizatorzy tegorocznego Biennale. Joanna Górska/Jerzy Skakun obok plakatu do spektaklu "Joanna d'Arc. Proces w Rouen" przygotowali większość plakatów promujących spektakle Teatru Polskiego. Plakaty gr