EN

22.06.2009 Wersja do druku

Bydgoszcz. "Moment" reklamuje Toruń jako ESK

Nowoczesny folder informujący o wydarzeniach w Toruniu i Bydgoszczy - tak pomysłodawcy wydawanego w naszym mieście magazynu "Moment" włączają się do reklamowania grodu Kopernika jako Europejskiej Stolicy Kultury.

- Nasz magazyn dociera do ludzi odwiedzających kluby, galerie, hotele, uczelnie w naszym regionie. Co miesiąc piszemy o tym, co nas nurtuje, informujemy o tym, gdzie warto się zabawić, jakie miejsce odwiedzić - mówi Arkadiusz Hapka, project manager "Momentu" i nowego informatora "Tost". - Wpadliśmy na pomysł, by w atrakcyjny sposób włączyć się w starania Torunia o zdobycie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. Stąd idea nowego biuletynu. "TOST" stanowi wkładkę do miesięcznika "Moment" - złożony w formie książeczki półmetrowy plakat. Zawiera informacje dotyczące idei Europejskiej Stolicy Kultury a także zapowiedzi kluczowych wydarzeń kulturalnych Torunia i Regionu, min. festiwal Tofifest oraz Song of Songs, projekt Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki - Czechow Saga i nową wystawę w Centrum Sztuki Współczesnej. - To czasopismo jest dowodem na magnetyczny i ponadregionalny charakter europejskiego projektu - przeczytamy we wstępniaku "Tosta". Cz

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Bydgoszcz promuje kulturalny Toruń

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza Bydgoszcz nr 144

Autor:

mił [Michalina Łubecka]

Data:

22.06.2009

Wątki tematyczne