O VI Festiwalu Boska Komedia w Krakowie pisze Lesław Czapliński w Odrze.
Inny cytat z "Wesela": "Gdyby Chopin jeszcze żył, toby pił" zamyka niecodzienną wersje jego Koncertu f~moll op. 21, w którym fortepian zastąpiony został monologiem aktorskim Barbary Wysockiej [na zdjęciu], z pozostawionym bez zmian akompaniamentem orkiestrowym (wykonywanym przez Sinfoniettę Cracovię pod dyrekcją Jacka Kasprzyka). W wyreżyserowanym przez Michała Zadarę eksperymencie "Chopin bez fortepianu" podobnie potraktowano też Koncert e-moll op. 11; pierwszym częściom spektakli odpowiadają rozważania na temat formalnego przebiegu muzycznego, w nastrojowych ogniwach środkowych przywołuje się osobiste przeżycia i wspomnienia samego Chopina lub wykonawców jego utworów, a w finałach skupia się na recepcji osoby i dzieł kompozytora. Barbara Wysocka okazała się aktorką instrumentalną, która nieomal z niczego, a więc materiału afabularnego, czysto performatywnego, potrafiła stworzyć zajmujące widowisko, kreację, dając przy tym popis walorów warsz