EN

19.01.2013 Wersja do druku

Biznes media kultura

Już kilka dni po przekazaniu do redakcji "Krakowa" tekstu "Kryzys w kulturze. Kultura w kryzysie" (ukazał się w poprzednim numerze miesięcznika), w którego zakończeniu wyraziłem nadzieję, iż problemy przedstawione podczas październikowego seminarium w Międzynarodowym Centrum Kultury znajdą niebawem rozwinięcie, otrzymałem z Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie zaproszenie do udziału w dorocznym spotkaniu pod hasłem "Biznes - media - kultura" - pisze Wawrzyniec Sawicki w Krakowie.

Jak widać Izba Przemysłowo-Handlowa z uwagą traktuje wyzwania czasu, odważnie wychodząc poza statutowy obszar swego działania. Tym razem z jej zaproszenia skorzystali licznie przedstawiciele świata kulturalnego Krakowa: dyrektorzy Filharmonii Krakowskiej, opery, Teatru Groteska, Muzeum Narodowego, a także pani Iga Gutowska-Żyra, reprezentująca Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK. Z mediami było już gorzej, zapewne z powodu zbliżającego się końca świata miały zbyt dużo innych, ważniejszych dla nich tematów, świat biznesu przybył w skromniejszych, ale za to nader reprezentatywnych wymiarach - panowie Piotr Baran (prezes zarządu firmy Proins) i Piotr Skalski (prezes Grupy Skalski). Na spotkaniu pojawili się też przedstawiciele świata nauki: rektor Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie prof. dr hab. Włodzimierz Roszczynialski oraz kanclerz krakowskiej Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego Franciszek Gałuszka.

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Biznes media kultura

Źródło:

Materiał nadesłany

Kraków nr 1 /01-13

Autor:

Wawrzyniec Sawicki

Data:

19.01.2013

Wątki tematyczne