Białostocki magistrat właśnie ogłosił przetarg na realizację niekonwencjonalnej kampanii promocyjnej stolicy Podlasie w Warszawie. Ma być zaskakująco i bardzo ciekawie.
Tunel - artystyczna instalacja na warszawskich deptakach ma promować Dni Sztuki Współczesnej, wielkie lalki zachęcą do odwiedzenia Międzynarodowego Festiwalu Sztuk Lalkarskich, a naklejki winylowych płyt na studzienkach kanalizacyjnych zaproszą na festiwal Undergrund.pl - te i wiele innych niekonwencjonalnych pomysłów na kulturalną promocję Białegostoku w stolicy zrealizuje firma, która wygra w ogłoszonym właśnie przetargu. Pisaliśmy, że na początku marca nieformalna grupa Alcokolegtyw, czyli ludzie związani z teatralno-filmowymi projektami Alco.Dudes i Kolegtyw, wygrała konkurs organizowany przez magistrat na koncepcję niestandardowych działań promujących kulturalne wydarzenia w mieście. A przede wszystkim miała dać pomysł kampanii Międzynarodowego Festiwalu Szkół Lalkarskich. Zarówno magistrat, jak i urzędnicy nie chcieli wówczas jednak zdradzać, na czym owa promocja ma polegać. Wyjawili jedynie, że w planie są flash moby, etiudy aktorskie,