W poniedziałek rozpoczęła się kampania promocyjna festiwalu Kalejdoskop 2010.
120 billboardów pojawi się na ulicach Warszawy i Białegostoku.
100 wielkoformatowych reklam w stolicy i 20 w Białymstoku ma zachęcić do udziału w siódmej edycji festiwalu Kalejdoskop 2010 poświęconego tańcowi współczesnemu w jego różnych ujęciach. Dwutygodniowa promocja kosztowała 36 tys. zł, impreza potrwa od 17 do 21 marca. Wydarzenie jest spotkaniem ludzi z różnych dyscyplin sztuki, nie tylko tańca, ale także fotografii, rysunku czy filmu. Tegoroczne propozycje festiwalowe to m.in. spektakle wybrane z oferty profesjonalnych teatrów tańca oraz nadesłanych zgłoszeń oraz warsztaty i projekty taneczne. W planach jest też prezentacja prac powstałych w czasie warsztatu fotograficznego prowadzonego przez Jakuba Wittchena oraz prac plastycznych zrealizowanych w czasie warsztatu Bogdana Marszeniuka. W ramach cyklu "Kino tańca" obejrzeć będzie można najlepsze filmy taneczne z 38. Festiwalu Dance on Camera 2010 oraz film Darii Kopiec "Zuzanna". Festiwal organizują Podlaskie Stowarzyszenie Tańca, Szkoła Tańca DanceOFFn