O drugim dniu Bemowskich Zaburzeń Teatralnych pisze Hubert Michalak z Nowej Siły Krytycznej.
Kolejny dzień festiwalu poświęcony był prezentacji grup teatralnych artystów niepełnosprawnych. Przed zgromadzonymi w Bemowskim Centrum Kultury widzami zaprezentowały się dwa zespoły z Warszawy - Teatr Opera Buffa i Grupa Teatralna Zgoda. "Odyseja Weinbacha" w reżyserii Katarzyny Wińskiej w wykonaniu zespołu Teatru Opera Buffa ma bardzo ciekawy pomysł wyjściowy. Na brzeg sceny z widowni wchodzi kilkoro aktorów, nerwowo przekrzykujących się nawzajem. Ktoś pyta, o której odpływa statek, ktoś domaga się czegoś - aktorzy pojawiają się jako wchodząca na scenę (pokład statku) chaotyczna grupa. Z chaosu zaczynamy wydobywać poszczególne wypowiedzi, odróżniać głosy, szeregować twarze. Prędko orientujemy się, że spektakl nie ma jako takiej fabuły. Jest raczej zbiorową próbą posklejania z okruchów, jakie postaci przechowują w pamięci, spójnej opowieści. Próba nie jest udana. Dialogi zaczynają się zapętlać, powtarzać, spójna narracja bez wzaje