EN

21.09.2001 Wersja do druku

Alicja i billboardy

Najnowsza teatralna adaptacja słynnej książki Lewisa Carrola "Alicja w Krainie Czarów" przezna­czona jest dla dorosłych widzów. Boha­terka dojrzewa i porzuca Krainę Czarów dla dużo ciekawszej - Krainy Mediów. Premiera w Dramatycznym już jutro. "Alicję" zwykło się uważać za klasykę literatury dziecięcej. Mała dziewczynka nieopatrznie wypija tajemniczą miksturę i kurczy się do rozmiarów naparstka, wkraczając tym samym do tajemniczej Krainy Czarów. Przeżywa tam niesamowi­te przygody, spotyka bajkowych przyja­ciół i wrogów, wpada w nie lada opały i z ledwością uchodzi z nich cało. "Alicja" nie jest zwykłą bajką, w opowieści kryje się drugi sens, przeznaczony dla tych, którzy chcą i potrafią go wydobyć. Reżyser Tomasz Hynek przeniósł bohaterkę do naszych czasów. Alicja z małej dziew­czynki przepoczwarza się w kobietę, któ­ra szukając wymarzonej Krainy Czarów, znajduje jej współczesną wersję: telewizyjno-billboardową Krainę Me

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał nadesłany

Super Express nr 221

Autor:

Ania Dawidziuk

Data:

21.09.2001

Realizacje repertuarowe