EN

17.09.2013 Wersja do druku

Żal do ojców

Świetna aktorka Agnieszka Przepiórska pokazała na XI Ogólnopolskim Przeglądzie Monodramu Współczesnego w Teatrze WARSawy poruszający autobiograficzny monodram "Tato nie wraca" - bolesny, ważny i wkurzający, bo od początku do końca przewidywalny. Może ta przewidywalność właśnie jest jego największą siłą i słabością - pisze Ewa Wanat w Przekroju.

My, współcześni mieszkańcy szalonej nowoczesności. My, straumatyzowane dzieci strasznych rodziców, spętane piekłem rozwodów, nieobecnych ojców, toksycznych matek, ten cały koszmarny bagaż wykorzystujemy do usprawiedliwiania naszych często kulawych i nie zawsze zakończonych zwycięstwem potyczek z życiem. Świetna aktorka Agnieszka Przepiórska pokazała na XI Ogólnopolskim Przeglądzie Monodramu Współczesnego w Teatrze WARSawy poruszający autobiograficzny monodram "Tato nie wraca" - bolesny, ważny i wkurzający, bo od początku do końca przewidywalny. Może ta przewidywalność właśnie jest jego największą siłą i słabością. Młoda kobieta odnosząca sukcesy jako specjalistka od kredytów w instytucji bankowej, będącej liderem na rynku detalicznym w tej części Europy, przeprowadza publiczną spowiedź samotnej dziewczynki porzuconej przez ojca. Historia, jakich tysiące, i żal, jakich tysiące. Znamy te historie i chętnie w nie wchodzimy, napędzani

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Żal do ojców

Źródło:

Materiał nadesłany

Przekrój nr 37/16.09

Autor:

Ewa Wanat

Data:

17.09.2013

Realizacje repertuarowe
Festiwale