EN

16.03.2010 Wersja do druku

Żakowski, Paradowska i Kolenda-Zaleska w kampanii "Kultura się liczy"

W radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania społeczna "Kultura się liczy". W akcję - prowadzoną przez Narodowe Centrum Kultury - zaangażowali się dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska.

Kampania startująca właśnie pod hasłem "Kultura się liczy" podkreśla, że to kultura, stereotypowo zaliczana wyłącznie do sfery generującej koszty, pobudza kreatywność wykorzystywaną w różnych gałęziach gospodarki, kreuje potrzeby estetyczne oraz popyt na nowe, bardziej wyrafinowane produkty i usługi. W ramach akcji - skierowanej przede wszystkim do mieszkańców największych miast - o znaczeniu kultury mówią w radiowych spotach dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska. Ponadto na potrzeby kampanii zostanie zrealizowanych pięć 30-sekundowych reklam, w których wystąpią Henryka Bochniarz, Krystyna Janda, Kayah, Tomasz Bagiński i Ryszard Krynicki. Akcja jest obecnie prowadzona w radiu (Tok FM), internecie (bannery m.in. na wp.pl, blog kulturasieliczy.pl, forum w serwisie kongreskultury.pl) oraz na outdoorze (200 nośników typu fullback i citylight w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Tczewie, Pozn

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał nadesłany

www.wirtualnemedia.pl

Data:

16.03.2010

Wątki tematyczne