"notallwhowanderarelost" Benjamina Verdoncka, "Deep Dish" austriackiej grupy Liquid Loft oraz "Ojciec matka tunel strachu" Martina Heckmannsa w reż.Wojtka Klemma ze Starego Teatru w Krakowie na festiwalu Kontrapunkt w Szczecinie. Pisze Anna Bajek na festiwalowym blogu.
Ostatni konkursowy dzień Kontrapunktu to festiwal różnorodności, w dodatku międzynarodowy. Trzy przedstawienia, z Austrii, Belgii i Polski, proponują diametralnie odmienne tematy w innej oprawie. Trzy światy, każdy z nich otwiera się tylko na maksymalnie godzinę. Artysta szczególny Zarówno króciutkie "one more Hing" ("jeszcze jedno"), prezentowane wcześniej poza konkursem, jak i w szczególności "notallwhowanderarelost" ("niekażdybłądziktowędruje") belgijskiego artysty Benjamina Verdoncka (twórców zaangażowanych w budowę obydwu instalacji jest więcej, między innymi oba projekty wykonywali: Griet Stellamans i Iwan Van Vlierberghe) można nazwać teatrem specyficznej iluzji. Drugi spektakl to pozornie magiczna sztuczka (a tak naprawdę system oparty na technicznej precyzji), wykonywana przez niepozornego (i urokliwego) mężczyznę w żółtym swetrze. Tylko on z osób znajdujących się w sali wie, jak przy pomocy sznurków uruchomić zbudowaną z drewna,