"B. c, Janvier 1545, Fontainebleau"w choreogr.Christiana Rizzo na Międzynarodowych Spotkaniach Sztuki Akcji Rozdroże w Wrszawie. Pisze Sandra Wilk w Życiu Warszawy.
Finałowy, środowy spektakl Rozdroża był wielką ucztą dla oka i ucha. Wysmakowane estetycznie obrazy kontrastowały tu z ostrą muzyką Gerome'a Noxa i napięciami w ciele tancerki. W "B. c, Janvier 1545, Fontainebleau" L'association fragile/ Christian Rizzo, francuska baletnica Julie Guibert nosiła wysokie szpilki, co powodowało, że nawet przez chwilę nie mogła przestać czuć siebie na scenie, a każdy jej ruch czy skurcz mięśnia musiał być wykonywany z pełną świadomością ryzyka. Tę fizyczną walkę potęgowało dodatkowo napięcie psychiczne - dobrze wyczuwalne przez widzów - bowiem Christian Rizzo w masce królika nieustannie krążył po białej scenie teatru Studio i patrzył na swoją bohaterkę. Głęboko poruszająca była obserwacja, jak Rizzo demon niszczy czyjś świat, jak z okrucieństwem i spokojem zabiera ze sceny kolejne elementy - świece, wiszące przedmioty, a nawet... światło. Jak to jest dokonać dekonstrukcji całej rzeczywistośc