EN

8.04.2010 Wersja do druku

Łódź. W lipcu powstanie biuro festiwalowe

Rewolucja w biurze promocji: od lipca dzieleniem pieniędzy na dofinansowanie festiwali zajmie się biuro festiwalowe.

Wyjazdy zagraniczne urzędników zostaną ograniczone do niezbędnego minimum. Do czasu opracowania spójnej polityki promocji zagranicznej Łodzi. - Musimy wypracować jasne kryteria podziału pieniędzy na festiwale i wyboru imprez potrzebnych miastu - mówi Tomasz Bartosiak, dyrektor biura promocji. Tym wszystkim zajmie się biuro festiwalowe, które ma zacząć działać w lipcu. Do tego czasu dyrektor Bartosiak będzie negocjował z organizatorem imprez sposób i wysokość dotacji, jakie mogą dostać z miasta. Do podziału jest ledwie 10 mln zł. - Dlatego wyboru muszę dokonać rozważnie, aby miasto miało z tego jak najwięcej korzyści - mówi Bartosiak. Według dyrektora dotąd pieniądze dzielono uznaniowo, a sposób spisywania umów pozostawiał wiele do życzenia. Jako przykład podał kosztorys wystawy, w którym podano koszt całości - 450 tys. zł, koszt promocji - 350 tys. zł i honoraria autorów - 100 tys. z - Takich kwitków było więcej, są

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Biuro festiwalowe startuje w lipcu i uporządkuje promocję Łodzi

Źródło:

Materiał nadesłany

Polska Dziennik Łódzki nr 82 online

Autor:

Monika Pawlak

Data:

08.04.2010

Wątki tematyczne