Organizatorzy największych łódzkich festiwali przyjęli wspólny regulamin działań i 25 postulatów, które skierują do lokalnych władz.
Pierwsze robocze spotkanie szefów łódzkich festiwali miało miejsce w połowie stycznia - zabralo wtedy jedynie przedstawicieli Camerimage. Wszyscy entuzjastycznie przyjęli pomysł wspólnego promowania się wszystkich imprez - i tych największych, i tych z niewielką publicznością. We wtorek reprezentanci organizatorów 30 imprez festiwalowych spotkali się w magistracie na pierwszym roboczym spotkaniu, które trwało ponad trzy godziny. Udało się ustalić regulamin działania - został przyjęty jednogłośnie. Uczestnicy spotkania przygotowali 25 postulatów dotyczących wykorzystania potencjału festiwali do promowania się Łodzi, w Polsce i za granicą. - Chcemy, żeby Łódź Festiwalowa była ważnym elementem strategii promocyjnej Urzędu Miasta Łodzi - mówi Krzysztof Candrowicz, dyrektor Łódź Art Center, które organizuje Fotofestiwal i Łódź Biennale. Postulaty trafią do prezydenta Łodzi i marszałka województwa. Urzędnicy będą mieli trzy tygodnie n