EN

30.01.2009 Wersja do druku

Łódź. Miasto liderem w walce o tytuł ESKK 2016

Warszawa - rozczarowanie, Toruń - hurraoptymizm, Poznań - zadyszka na starcie. Tak są oceniane polskie miasta, które kandydują do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 roku

Analizę działań marketingowych miast przygotowała Urszula Podraza na zlecenie Ministerstwa Kultury. Oceniła siedem polskich miast kandydujących do tytułu. Łódź wypada w analizie najlepiej. Jesteśmy liderem, którego działania marketingowe i akcje promocyjne Podraza oceniła najwyżej. Pochwały zebrały czytelne logo, Kapitan Kultura, gra miejska oraz puzzle. Ekspertka doceniła także zaangażowanie mieszkańców w akcję i fakt, że kampanią kierują specjaliści, a nie urzędnicy.

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

ESKK 2016 - Łódź liderem

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Łódź nr 25 online

Autor:

sasza

Data:

30.01.2009

Wątki tematyczne