EN

14.02.2013 Wersja do druku

Kielce. Nowa kampania wizerunkowa Teatru Kubuś

Uśmiech i wspomnienie dzieciństwa - to skojarzenia, które mają przywoływać widok nowego logo teatru "Kubuś". Najmłodsi będą też mogli kupić poduszki czy rękawiczki ze znakami graficznymi teatru.

Dłoń z uśmiechniętą twarzą, a wszystko w fioletowym kolorze - to nowe logo Teatru Lalki i Aktora "Kubuś". - Jest ono uproszczone, ale i dwuznaczne. Odnosimy się do emocji poprzez uśmiech, dłoń to symbol wielokulturowości, a z drugiej strony to podstawowy element pracy aktora lalkarza - tłumaczy Michał Obiedziński, autor logo i całej nowej koncepcji graficznej teatru. - Cześć, hej, pa, "piątka", uśmiechnij się, poznajmy się - te skojarzenia ma nieść nowe logo - dodaje dyrektor teatru Robert Drobniuch. Teatr chce też sprzedawać swoje gadżety. W ofercie mają być poduszki, rękawiczki i koszulki. Już teraz można dostać znaczki z logo teatru przypinane do koszuli. Zmieniła się też strona internetowa, można z niej korzystać pod nowym adresem www.teatrkubus.pl.

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Cześć, teatr! Nowa kampania wizerunkowa Teatru Kubuś

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza Kielce online

Autor:

wat

Data:

14.02.2013