RECENZJE

16-02-2019
Jestem Bogiem
Andrzej Seweryn w stołecznym Teatrze Polonia reżyseruje "Boże mój" Anat Gov. Ta zgrabnie napisana, niezwykle dowcipna sztuka w Izraelu wzbudziła kontrowersje - pisze Marta Żelazowska z Nowej Siły Krytycznej.
16-02-2019
Antypolski paszkwil
"Wyzwolenie" Stanisława Wyspiańskiego w reż. Anny Augustynowicz w Teatrze Polskim w Warszawie. Pisze Temida Stankiewicz-Podhorecka w Naszym Dzienniku.
15-02-2019
Oczarowani królewną
"Zaczarowana królewna" wg Artura Oppmana w reż. Michała Derlatki w Teatrze Wybrzeże w Gdańsku. Pisze Marek Nowak w Informatorze Pomorza.
15-02-2019
Sąsiedzi
"Lwów nie oddamy" Katarzyny Szyngiery, Marcina Napiórkowskiego i Mirosława Wlekłego w reż. Katarzyny Szyngiery w Teatrze im. Siemaszkowej w Rzeszowie. Pisze Zuzanna Berendt w Dialogu.
15-02-2019
Wiedźmin Turbolechita
"Wiedźmin Turbolechita" Ziemowita Szczerka w reż. Piotra Siekluckiego w Teatrze Nowym Proxima w Krakowie. Pisze Piotr Klimek w portalu Kulturatka.pl
15-02-2019
Henryk Jamrozik kontra świat
"Polska Woda" w reż. Konrada Imieli w Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu. Pisze Hubert Michalak w portalu Teatrologia.info.
15-02-2019
Austria według Muskały
"Rechnitz. Opera - Anioł Zagłady" Elfriede Jelinek w reż. Katarzyny Kalwat (wersja teatralna) w TR Warszawa. Pisze Tomasz Miłkowski w Dzienniku Trybuna.
15-02-2019
Przygody z wilkiem
"Piaskowy Wilk" Asy Lind w reż. Julii Szmyt w Teatrze Lalka w Warszawie. Pisze Mirosław Winiarczyk w tygodniku Idziemy.
14-02-2019
Nowe życie stuletniej królewny
Michał Derlatka w najnowszej premierze Teatru Wybrzeże w Gdańsku, przygotowanej dla młodszych widzów, przypomniał "Zaczarowaną królewnę". Pięcioaktowa sceniczna baśń napisana przed stu laty przez Artura Oppmana, dzięki dynamicznej i atrakcyjnej plastycznie inscenizacji oraz intertekstualnym nawiązaniom, stała się też atrakcyjnym familijnym przedstawieniem - pisze Wiktoria Formella z Nowej Siły Krytycznej.
14-02-2019
Niedzielne popołudnie, czyli: jestem sam
"Niedzielne popołudnie" Natalii Fijewskiej-Zdanowskiej w reżyserii autorki w Teatrze Młyn w Warszawie. Pisze Tomasz Misiewicz w Odrze.
(aktualna strona: 1) następna strona »